[vlc-devel] [Cédric Cocquebert <Cedric.Cocquebert at supelec.fr>] Re: Panoramix

Lists administration videolan at lists.videolan.org
Wed Sep 6 13:22:39 CEST 2006

The deleted attachments are at:
    <http://lists.videolan.org/attachs/20060906/events.patch>
    <http://lists.videolan.org/attachs/20060906/panoramix.c>
    <http://lists.videolan.org/attachs/20060906/crop.c>

----- Forwarded message from Cédric Cocquebert <Cedric.Cocquebert at supelec.fr> -----

From: Cédric Cocquebert <Cedric.Cocquebert at supelec.fr>
To: Antoine Cellerier <dionoea at videolan.org>
Cc: vlc-devel at videolan.org
Subject: Re: Panoramix
Date: Wed, 6 Sep 2006 11:45:15 +0200

Bonjour,

Voici la dernière version du plug-in "Panoramix" et des modifications du
plug-in "Crop" afin d'intégrer certaines demande d'utilisateur (comme la
sortie sur les messages d'infos du ratio calculé).

Je rajoute un petit patch sur le fichier "events.c" qui a été modifié pour
la prise en compte de Direct3D et qui faisait bugger VLC sous directX si on
ne mettait pas de titre ... à ce propos est-ce judicieux de mettre par
défaut ce mode de sortie (direct3D) car il est nettement plus gourmand si on
ne possède pas une carte graphique puissante ?

Cordialement
--

Hi,

Here the last version of plug-in "Panoramix" and the modifications of
plug-in "Crop" in order to integrating certain requires of user (like the
calculated ratio output in Info Msg).
I add a small patch on the file "events.c" which was modified for Direct3D
and which crash VLC under directX if Video tittle was not set ... on this
subject, is judicious to put by default this output mode (direct3D) because
it is definitely heaver if we don't have a powerful graphics card?

Best regards