[vlc] Problem with VLC

M.G. Serching Space mg71a at yahoo.it
Tue Jun 21 17:14:59 CEST 2005

Hi!!
I want makes mine you compliments for yours vlc media player is only!!!!  It
succeeds to read whichever rows divx even if not complet!!!that with
Programs which window medium player 10, real player 10, intervideo windvd
6,ecc... are not succeeded.  I write to you however, because I have
intentional to try to read dvd with yours player and must say that they are
found to me enough well:  The quality of the images is optimal, the audio is
very very good(5.1, dolby Surraund), but navigation of dvd is difficult and
the much slow one.  Even mistake I something in the set, but have tried and
tried and not there e' be nothing to make, and of the times the PC goes to
me in tilt.  There would be pleasing if you helped me to setting mine vlc
for the vision and navigation in Italian of the dvd.  I describe the
configuration to you of my PC:
intel celeron 1800
ram 512 mb ddr
Video nvidia g-force 2 MX 400 64mb
hd 1 20 gb -- hd 2 live 120 gb
audio sound blaster live 5,1
vlc 0.8.1.
I pray to you you help me to setting correctly!!!
I forgot, you have a skin originates them to apply to the vlc?where I can
find?
 that I have found are not a lot winning....
however I have advised vlc to all the my friends and as me they are it finds
to you very well.... Aspect your answer. Thanks for all and have a good day,
Maury....

Bonjour!!
 Je veux le mien de marques vous des compliments pour que le vôtre le joueur
de médias de vlc est seulement!!!!  Il réussit pour lire n'importe quel divx
de rangées même si pas complet!!!that avec les programmes que le joueur
moyen 10, le vrai joueur 10, le windvd 6, ecc de fenêtre d'intervideo... ne
sont pas réussi.  Je vous écris cependant, parce que j'ai intentionnel à
essayer de lire le dvd avec le vôtre joueur et dois dire qu'ils sont trouvés
à moi assez bons:  La qualité des images est optimale, l'acoustique est très
très good(5.1, Surraund dolby), mais la navigation du dvd est difficile et
beaucoup la lente.  Confondez même I quelque chose dans l'ensemble, mais
avez essayé et essayé et pas là e 'ne soit rien à faire, et des temps le PC
va à moi dans l'inclinaison.  Il y aurait agréable si vous m'aidiez à placer
le vlc de mine pour la vision et la navigation en italien du dvd.  Je décris
la configuration à vous de mon PC:
intel celeron 1800
ram 512 mb ddr
Video nvidia g-force 2 MX 400 64mb
hd 1 20 gb -- hd 2 live 120 gb
audio sound blaster live 5,1
vlc 0.8.1.
Je prie à vous que vous m'aidez au réglage correctement!!!  J'ai oublié,
vous ai une peau les lance pour s'appliquer au vlc?where que je puis
trouver?  que j'ai trouvé ne gagne pas beaucoup....  cependant j'ai
conseillé le vlc à tous les mes amis et comme je qu'ils sont lui trouve à
vous très bien....  Aspect votre réponse.  Merci pour tous et ont une bonne
journée, Maury....