[vlc] Streams meiner Gemeinde mit VLC media player 0.9.2

Udo Ziemer udo at udo-ziemer.de
Sat Sep 20 11:29:15 CEST 2008

English Answer:

Start regedt32 and put

"C:\Programme\videoLAN\VLC\vlc.exe" "%L" in
HKEY_CLASSES_ROOT\MMS\shell\open\command

instead of the old Value which is like "C:\Programme\Windows Media
Player\wmplayer.exe"

Deutsche Antwort:

regedt32 ausführen und den Schlüssel
HKEY_CLASSES_ROOT\MMS\shell\open\command ändern.
Anstatt "C:\Programme\Windows Media Player\wmplayer.exe" als Wert:

"C:\Programme\videoLAN\VLC\vlc.exe" "%L" eintragen.