[vlc] Re: son pourri avec VLC

Pierre ROULLET pierre.roullet at st.com
Mon Jan 2 12:55:37 CET 2006

Vlc permet d'encapsuler des encodeurs/decodeurs
donc ne sachant pas les librairies que vous utilisez
il n'est pas  facile de repondre et de plus
c'est un peu vexant pour la communaute de dire
que le son est pourri si cela vient d'une mauvaise utilisation
moi tout marche bien version 0.8.2

cordialement
Pierre

Now in english
you complain about the audio quality
when you use VLC but we don't know the version you are using
and which plateform and with which libraries
for me with the version 0.8.2 everything works fine
use the CtrlI during the playing of the file
and see the Information about the Media

Your faithfully

Pierre