[Translators] VLC on iOS

Michael Bauer fios at akerbeltz.org
Mon Sep 9 13:28:42 CEST 2013

Joan,

Tell me you're joking about Android 4.2 and higher having removed even
*that* mousehole? Right?

Michael

09/09/2013 12:26, sgrìobh Joan Montané:

--
*Akerbeltz <http://www.faclair.com/>*
Goireasan Gàidhlig air an lìon

*Tha Gàidhlig aig a' choimpiutair agad, siuthad, feuch e!*
Iomadh rud eadar prògraman oifis, brabhsairean, predictive texting,
geamannan is mòran a bharrachd. Tadhail oirnn aig www.iGàidhlig.net
<http://www.iGaidhlig.net/>