[vlc] B/W G3 kan inte starta i target mode

Fredrik Cerha fredrik.cerha at telia.com
Fri Jan 3 14:19:20 CET 2003

 Hej allihop!

För några dagar sedan skrev jag ett inlägg på listan om min gamla G3:a som
har svårt att starta.Jag fick tipset av signaturen JEJ att det skulle kunna
vara batteriet.
Men klockan går ju som den skall, och det lär ju vara det första som lägger
av om batteriet är slut - klockan.
Nu konstaterar att det inte går att starta i target mode heller.

Jag vet att det bara är spekulationer,men kan det ha något med saken att
göra?Någon som vet?

Jag skulle så gärna slippa lämna in den....SUCK!

Fredrik