[vlc] Problème avec dernières versions VLC

J.R. Theodoridis jt-astris at online.de
Fri Sep 25 10:21:17 CEST 2009

I would have to ask why these emails get to my letter caste (jt-astris at online.de)??
I had the Hilfdatei the version 1.0.1Goldeneye in German or English language
with friendly greetings
Ich hätte die frage wieso bekomme diese Emails in meine Briefkaste(jt-astris at online.de) ???
Ich hätte die Hilfdatei von der Version 1.0.1Goldeneye, in Deutsche oder Englische sprache
mit freundlichen Gruß
R. Theodoris